Zapytanie ofertowe na opracowanie dokumentacji dla 3 zgłoszeń patentowych
Karczew, dnia 8 października 2018 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE NA OPRACOWANIE DOKUMENTACJI DLA 3 ZGŁOSZEŃ PATENTOWYCH I KOSZTY TŁUMACZEŃ DOKUMENTACJI DLA 3 ZGŁOSZEŃ
OZNACZENIE SPRAWY 1 2018 12 GEMI
Firma GEMI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI FARMACEUTYCZNEJ NOWAKOWSKI GRZEGORZ zaprasza do złożenia oferty na przedstawione poniżej zamówienie.
- INFORMACJE OGÓLNE:
- Zamówienie jest współfinansowane z europejskiego funduszu rozwoju regionalnego w ramach osi priorytetowej i „wykorzystanie działalności badawczo-rozwojowej w gospodarce” działania 1.2 „działalność badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw” regionalnego programu operacyjnego województwa mazowieckiego na lata 2014-2020 w ramach projektu „opracowanie receptur i technologii wytwarzania innowacyjnych kosmetyków oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia Senior Komfort w oparciu o prace B+R.”.
- Oferty należy złożyć do dnia 15 października 2018 roku do godziny 23:59 w siedzibie firmy pod adresem: ul. Adama Mickiewicza 36, 05-480 Karczew, albo przesłać jako plik PDF na adres elektroniczny gemi@gemi.pl, decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego.
- Zamówienie należy zrealizować w okresie do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia przez Zamawiającego umowy z Wykonawcą.
- Do kontaktu w sprawach formalno-merytorycznych dotyczących postępowania upoważniony jest Nowakowski Grzegorz, numer telefonu 601 222 779, email boss@gemi.pl
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie usługi zawodowego rzecznika patentowego w zakresie uzyskania i walidacji patentu uzyskanie ochrony patentowej na wynalazek polegający na unikalnym sposobie wytwarzania zawiesiny farmaceutycznej, kompozycji farmaceutycznej w postaci zawiesiny oraz mieszaniny składników stanowiącej skład zawiesiny. Dzięki temu wdrożeniu zwiększona zostanie przyswajalność produktu u osób starszych.
W ramach usługi przewidziane jest m.in. przygotowanie pełnej treści merytorycznej wniosków patentowych, tłumaczenie w języku angielskim , analiza otrzymanych zarzutów do zgłoszenia, analiza nowości i poziomu wynalazczego rozwiązania celem obrony zarzutów , w tym modyfikacja treści zastrzeżeń patentowych.
- [część pierwsza zamówienia] Opracowanie dokumentacji dla 3 zgłoszeń patentowych.
- [część druga zamówienia] Koszty tłumaczeń dokumentacji dla 3 zgłoszeń (orientacyjna ilość stron dla jednego zgłoszenia -10).
- Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę na podstawie informacji i wskazówek przekazanych przez Zamawiającego przy użyciu posiadanego przez niego sprzętu, wiedzy oraz technologii.
- Kod CPV: 79120000-1 Usługi doradztwa w zakresie patentów i praw autorskich; 79530000-8 Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych;
- DODATKOWE WARUNKI
- W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i zaplecze techniczne niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów.
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie zgodnego z prawdą oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego, oraz oferty zawierającej co najmniej: Nazwę oferenta, cenę, zakres oferty, ewentualnie dodatkowe informacje;
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub obie części zamówienia.
- Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
- Wartość oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- W razie potrzeby Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy w celu uzupełnienia lub wyjaśnienia złożonej oferty.
- W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, z wyjątkiem zamówień sektorowych, udzielane przez beneficjenta nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest do podpisania zgodnie z prawdą oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
- Wykluczeniu podlegają także Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, nie złożyli prawidłowo wypełnionej oferty obejmującej przedmiot zamówienia, lub też złożyli ofertę po terminie.
- Zamawiający przewiduje, za zgodą Wykonawcy, możliwość zmiany postanowień zawartej z nim umowy w następującym zakresie: Przedmiotu Umowy, Wynagrodzenia, Terminu wykonania zamówienia, Obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy, Zakresu odpowiedzialności, pod warunkiem zachowania pisemnej formy i gdy taka potrzeba wyniknie ze strony Instytucji Finansującej lub Zarządzającej lub też Pośredniczącej, albo ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy.
- Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.
- W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny, a także postanowienia obowiązujących Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, lub do jego zakończenia bez wyboru oferty.
- KRYTERIA OCENY OFERT I INFORMACJA O WAGACH PUNKTOWYCH, ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY
- Zamawiający dokona oceny złożonych ofert nie podlegających wykluczeniu, oraz przypisze odpowiednie wartości punktowe według niżej wymienionego kryterium oceny ofert i zasad przyznawania punktów:
- Kryterium finansowe (cena) – waga 100 punktów;
- Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, to jest takiej, która otrzyma najwyższą wartość punktową.
- Każda część zamówienia będzie oceniana osobno.
- Przyznane punkty zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- W kryterium finansowym, Zamawiający przyzna wartości punktowe dzieląc wartość oferty z najniższą ceną przez wartość badanej oferty, a następnie mnożąc uzyskaną wartość przez wagę, według formuły: WP= (WONC/WOB) x waga, gdzie WP – wartość punktowa w kryterium finansowym, WONC – wartość oferty z najniższą ceną brutto, WOB – wartość brutto oferty badanej.
Załącznik Nr 1 do Zapytania Ofertowego
Postępowanie nr 1 2018 12 GEMI
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA
Z POWODU ISTNIENIA KONFLIKTU INTERESÓW
Składając ofertę w postępowaniu nr 1 2018 12 GEMI, oświadczam, że Wykonawca:
…............................................................................................................................................................
(PEŁNA NAZWA WYKONAWCY)
nie jest powiązany z Zamawiającym (Beneficjentem) kapitałowo lub osobowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO[1],
- c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
…......................................... …………………………………………………………
miejscowość i data czytelny podpis osoby upoważnionej
[1] Dla projektów finansowanych w ramach działalności Polskiej Agencji Rozwoju Regionalnego próg wynosi 5%,
Karczew, data 09.12.2015
- ZAMAWIAJĄCY
Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej GEMI Grzegorz Nowakowski
- Adama Mickiewicza 36
05-480 Karczew
- TRYB ZAMÓWIENIA
Zamówienie będzie udzielane w trybie postępowania ofertowego (Zasada Konkurencyjności)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Kody CPV:
73210000-7 Usługi doradcze w zakresie badań
73220000-0 Usługi doradcze w zakresie rozwoju
73300000-5 Projekt i realizacja badań oraz rozwój
73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I JEGO OPIS:
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty handlowej na planowany zakup zewnętrznej usługi w zakresie opracowania i wdrożenia nowego wyrobu w ramach programu z poddziałania 2.3.2 Bony na innowacje dla MŚP.
Tytuł projektu:
Opracowanie i wdrożenie nowego innowacyjnego wyrobu - tabletki przeciwbólowej, przeciwgorączkowej i przeciwzapalnej o przedłużonym uwalnianiu
Zakres prac do wykonania:
ETAP: Opracowanie nowego wyrobu - tabletki przeciwbólowej, przeciwgorączkowej
i przeciwzapalnej o przedłużonym uwalnianiu
- Opracowanie receptury - składu ideowego tabletki działającej przeciwbólowo, przeciwgorączkowo oraz przeciwzapalnie o przedłużonym uwalnianiu.
- Ustalenie optymalnej bezpiecznej dawki dla pacjenta.
- Określenie metodyki badania zawartości substancji czynnych leku.
- Przygotowanie granulatu do tabletkowania - kompaktorowanie mieszanki.
- Uzyskanie i ujednolicenie granulatu.
ETAP: Wdrożenie nowego wyrobu - tabletki przeciwbólowej, przeciwgorączkowej
i przeciwzapalnej o przedłużonym uwalnianiu
- Wykonanie leku zgodnie z opracowaną recepturą
- Sprawdzenie, testowanie nowego wyrobu w warunkach laboratoryjnych.
- Wykonanie serii próbnej opracowanego wyrobu.
- Określenie ostatecznej formy produktu gotowego do komercjalizacji.
Cel:
- opracowanie i wdrożenie nowego wyrobu
- uzyskanie wymiernych efektów innowacyjnych
- zwiększenie innowacyjności i konkurencyjności firmy
- WYKONAWCA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
Zapytanie ofertowe jest skierowane do podmiotów czynnie prowadzących działalność gospodarczą tj. osób fizycznych, jednostek organizacyjnych posiadających zdolność prawną, bądź osób prawnych prowadzących działalność gospodarczą (weryfikowane poprzez wgląd do CEIDG/KRS).
- WARUNKI SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU:
- Brak możliwości składania ofert częściowych.
- Oferty należy składać obligatoryjnie w formie pisemnej.
- Czas związania ofertą - do końca terminu jej ważności określonego w zapytaniu ofertowym.
- Wykonawca nie ma powiązań osobowych i kapitałowych w stosunku do Zamawiającego.
- Wnioskodawca jest zdolny do wykonania zadania.
- Termin ważności oferty nie krótszy niż 10 dni od zakończenia usług przewidzianych ofertą.
- Oferty należy składać w języku polskim lub języku angielskim.
- Oferta winna być podpisana przez osoby upoważnione do podpisania oferty.
- Oferty należy składać w PLN z podaną ceną całkowitą zamówienia netto.
- Termin płatności wystawionego dokumentu księgowego nie może być krótszy niż 14 dni.
- Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi oferent.
- ZAKRES WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW Z POSTĘPOWANIA:
Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo tj. przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
VII. TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
- Ostateczny termin realizacji zamówienia: Data: 31.01.2017 godz.: 16:00 Potwierdzony protokołem odbioru
- Termin płatności: 14 dni
KRYTERIA OCENY OFERTY:
- W ramach przedmiotowego postępowania będą brane od uwagę tylko i wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania.
- Maksymalna liczba punktów możliwych do zdobycia – 100.
- Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.
RAZEM: 1 kryterium oceny max. 50 pkt.
Sposób oceny: Najkorzystniejsza oferta w zakresie ceny (najniższa cena) = 100 pkt.
Lp. |
Kryterium oceny |
Punktacja i waga |
Sposób przyznawania punktacji za spełnienia dennego kryterium oceny wniosków |
1 |
Cena |
Punktacja od 0 do 50 pkt Waga 50% |
Oferent podający cenę nie wyższą niż 400 000 (w PLN netto) uzyska największą liczbę punktów w danym kryterium. Maksymalna ilość punktów tego kryterium: 50 punktów. |
2 |
Termin wykonania zamówienia |
Punktacja od 0 do 50 pkt Waga 50% |
Oferent podający termin wykonania zamówienia nie przekraczający 12 miesięcy uzyska największą liczbę punktów w danym kryterium. Maksymalna ilość punktów tego kryterium: 50 punktów |
VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
do dnia 28.12.2015
liczy się data wpływu do siedziby firmy adres: ul. Adama Mickiewicza 36, 05-480 Karczew poprzez dowolną z poniższych form (podpunkty a, b, c)
Skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego należy przesłać na adres mailowy lub w oryginale pocztą listową/kurierską lub złożyć osobiście:
- Poczta tradycyjna (adres do korespondencji): ul. Adama Mickiewicza 36, 05-480 Karczew
- Poczta elektroniczna - adres e-mail: boss@gemi.pl
- Osobiście: ul. Adama Mickiewicza 36, 05-480 Karczew
- WARUNKI PODPISANIA UMOWY:
- Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- Złożenie oferty przez Wykonawcę nie stanowi zawarcia umowy.
- Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi oferent
- Dopuszcza się umowy warunkowe w przedmiocie zlecenia.
- Dopuszcza się po uzgodnieniach zmianę terminu realizacji usługi.
- WARUNKI ZMIANY UMOWY:
- Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
- Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku zdarzeń losowych lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.
- WARUNKI ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.
W przypadku uzyskania dofinansowania wydatek zostanie poniesiony w ramach w ramach działania 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, poddziałania 2.3.2 Bony na innowacje dla MŚP. Zapytanie upubliczniono w siedzibie firmy adres: ul. Adama Mickiewicza 36, 05-480 Karczew, na jego stronie internetowej www.gemi.pl, a także rozesłano pocztą tradycyjną do potencjalnych Wykonawców.
Zatwierdzamy i zapraszamy do składania ofert.